25 Temmuz 2012 Çarşamba

Uyurken

slm ben 28 yasindayim esimle cok mutluyuz ama onun kiz kardesi beni yani baldizim beni deli ediyordu daha 18 yasinda
lise sona gidiyordu ama vucudu oyle gelismistiki degme mankene tas cikarir hele o devasa gotu kafayi fena takmistim
gotune.neyse uzatmayim baldizim cok sik kalirdi bizde bi gece esim nobetci kalmisti hastanede biz baldizla yalnizdik,ve
dedim iste bu gece benim gecem.sabahtan arkadasimdan aldigim cok guclu bi uyku hapini yemekte kolasina kattim ve erkenden
uykuya daldi,hemen yatak odasina yatirdim ve soydum mukememmel bi vucudu vardi hele gotu saatlerce yaladim gotunun her
yerini parmakladim ve deligini actim gotunun bakireligini bozdum sonra kremlemeden siktim hemen deli olmustum o zevk
anlatilmaz baldizimi ibne yapmistim artik.daha sonra bosalacagimi anlayinca gotunden cikarir cikarmaz dudaklarina
surttum sikimi ve cok guclu bosaldim yuzu gozu dudaklari sperm olmustu hafifce dudaklarini actim ve bi parca dolumu soktum
agzina neyse sabaha kadar tam 3 defa siktim gotunu ve bi sise sokup biraz seyrettim fotorafini cektim got deligi en az agzi
kadar acilmisti sonra elini yuzunu sildim temizledim hic bi delil birakmadan yattim ertesi gun ogleden sonra uyandi ve cok
yorgun ve bitap gorunuyordu dikkat ettm gotunun ustune oturamiyordu ve basina gelenleri bilmiyor bi anlam veremiyordu ibne
aynur yani ibne baldizim aynurUyurken

6 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  2. jgkf gkkf30 Haziran 2015 04:31
    Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir buyuk yarrak meraklisi arasin azgin bogalar gibi azdim sikiste sinir tanimam saatlerce hic durmadan sikisirim gizlilige saygiliyim ciddi olanlar arasin ev araba var sikinti yok 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  4. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil